Humanet

Nätverket för unga världsförbättrare, humanister och aktivister.

Inlägg i den här diskussionen

Läser pojkvännens exemplar eftersom jag bor hos honom i sommar och inte eftersänder min post... läser den dessutom flera gånger om, när jag läst allt annat som finns i lägenheten och det regnar för mycket för att jag ska ta mig till biblioteket...

Gör ett inlägg på det här

Inte alls, eftersom jag är förgammal för att få den...Men jag är inte bitter...

Jag läser den från pärm till pärm vid matbordet

Men hörru Kentan, det går ju att prenumerera utan att vara medlem!

Annars kanske den finns på ditt närmaste bibliotek.

Megafon läser jag på tåget mellan Kristianstad och Lund.

Jag läser den som min bibel. Jag är bokstavstroende!

Läser den faktiskt lite sporadiskt (ja, ni får slå mig). Letar först upp det som verkar mest intressant direkt när den kommer i brevlådan, sen kan det variera hur lång tid det tar innan jag betat mig igenom den. Vissa blir säkert aldrig helt genomlästa. Men alla sparas och när det är regnigt ute och jag inte vill göra annat än mysa i soffan kommer lådan fram och då kan de faktiskt ge mer än de gjorde första gången. Goda idéer är till för att användas om och om igen, man behöver faktiskt sällan komma på något helt själv om man är en god researcher. :)

Faktiskt först när den finns som PDF. :-P

Så fort den kommer hem i brevlådan :)

Vid köksbordet så fort den kommer. Eller om jag inte hinner ta mig till köksbordet på sängkanten.

bläddrar mest :)

Sista chansen att göra din röst hörd i Megafon!

Röda Korsets Ungdomsförbunds medlemstidning Megafon har ramlat ner i varje medlems postlåda fyra gånger om året. Megafon har rapporterat om vad du som medlem tycker och tänker, tagit upp brännande frågor och aktuella debatter utifrån ett ungt perspektiv och utifrån ungas röster.

Vi har beslutat att Megafon ska läggas ner och i detta sista nummer vill förbundsstyrelsen gärna lyfta fram vad Megafon har betytt för dig som har läst tidningen. Hur har du läst den? Vad har du använt Megafon och artiklarna till? Vilken tid på dygnet har du läst den? Har du kanske själva varit med i ett nummer - vad betydde det för dig? Och framförallt, vad har du tyckt om tidningen?

Skicka din text till Emmy Sundqvist Anrell på Emmy.Sundqvist.Anrell@redcross.se senast den 28 april.

Tack på förhand!

Hälsningar från RKUFs förbundsstyrelse genom Martina Anlér

RSS

Om

Simon Simon skapade det här sociala nätverket påNing.

© 2009   Skapad av Simon hos Ning.   Skapa ett eget socialt nätverk

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Integritet  |  Användarvillkor