Sortera med avseende på:
| Diskussioner | Svar | Senaste aktivitet |
|---|---|---|
Åldersgränser inom Ungdomsförbundet - vi vill veta vad DU tycker!Hej föreningarna och alla våra aktiva! Förbundsstyrelsen har en fråga till er inför revideringen av Policyhögen. Frågan om åldersgränser i… Startad av Martina Anlér |
0 | 9 Nov |
Kunskapsjägarna på MOVE helgen delar med sig av sina erfarenheterFör två helger sedan var det premiär för fantastiska MOVE helgen (Motivation, Organisation. Verksamhet, Engagemang). Det är vår nationella… Startad av Louise Berg |
0 | 5 Nov |
Varför så få motioner i år?I år kom det in betydligt färre motioner än de senaste åren och jag är lite nyfiken vad detta beror på. Är föreningarna nöjd med allt=) ell… Startad av Marika Bystedt |
2 |
21 Apr Svar av Marika Bystedt |
Nominerade till RKUF Malmös årsmöte 2009 är... (trumvirvel)Nominerade till styrelsen Namn: Maria Eneqvist Jespersen Ålder: 28 år och 10 månader Det här gör jag större delen av dagarna: Pluggar!...… Startad av Louise Berg |
0 | 18 Mar |
Brevutskick inför årsmötet en orimlighetI och med införandet av rörelsemedlemskapet fick vi inför utskicken av kallelsen till årsmötet en smärre chock. Själv hade jag skrivit en l… Startad av Ami Bernerus |
5 |
12 Jan Svar av Ami Bernerus |
Samarbete RKUF-SRK lokalt?Hej! Jag har lite tankar och funderingar kring samarbetet mellan RKUF och SRK. Min förening i Göteborg flyttade i februari ihop med mamma… Startad av Ami Bernerus |
0 | Aug. 26, 2008 |
krav på våra lokalföreningar?!är det svårt och krångligt att starta en lokalförening idag inom RKUF? förbundsstyrelsen håller just nu att se över de yttre och inre krav… Startad av Kevin Palm |
1 |
Aug. 26, 2008 Svar av Ami Bernerus |
Starta nya föreningarNågon som är sugen på att starta en ny förening med mig i södra Stockholm? Startad av Bojana Mandic |
14 |
Mar. 27, 2008 Svar av Bojana Mandic |
© 2009 Skapad av Simon hos Ning. Skapa ett eget socialt nätverk
Emblem | Rapportera en händelse | Integritet | Användarvillkor